
Gwiazdy CEDE to jedyny w branży stomatologicznej konkurs, którego jurorami są internauci. Nie wystarczy zatem mieć w swoim portfolio dobry produkt – trzeba jeszcze odpowiednio go wypromować.
W dwóch pierwszych edycjach, o osiem statuetekw czterech kategoriach: sprzęt, materiały, profilaktyka oraz edukacja/IT, rywalizowało ponad 100 produktów zgłoszonych przez kilkudziesięciu wystawców CEDE. Aż trzy z Gwiazd zajmują dumne miejsce w biurach firmy DentalHolding. Dwa razy, w tej samej kategorii (profilaktyka), zwyciężała firma ShopDent. Po jednym laurze na swoim koncie mają: Kol-Dental, Poldent oraz Be Active Dentist. Czy to zatem rywalizacja dla branżowych liderów? Nie. Ten konkurs widział już wiele, szczególnie podczas drugiej edycji, w samej końcówce doszło do znaczących przetasowań w czołówce. Dzięki głosowaniu w specjalnych strefach podczas CEDE, rywalizacja toczy się właściwie do samego końca. Być może duże firmy mają pewien handicap, ale to nie jest regułą. Historia pokazuje, że różnice w liczbie głosów pomiędzy dużymi wystawcami, a tymi mniejszymi, były naprawdę niewielkie. Sukces z pewnością zależy od promocji.
Czytaj także:
Kto zostanie Gwiazdą CEDE 2019?
