Wystawa

Wcześniej, czyli taniej

Wcześniej, czyli taniej (fot. pixabay)

Na pół roku przed CEDE 2019 (19-21 września) wystawcy z Polski oraz zagranicy zarezerwowali 60 proc. przygotowanej powierzchni targowej. Ci, którzy jeszcze tego nie zrobili powinni pamiętać, że tylko do 31 marca mogą zrobić to na preferencyjnych warunkach.

Wystawcom, którzy decyzję o udziale w CEDE 2019 odkładają na później przypominamy, że zamówienia złożone przed 31 marca 2019 r. upoważniają do skorzystania z preferencyjnej stawki opłaty rejestracyjnej. Udział w wystawie potwierdziło już ponad 100 firm. Każdego dnia na stronie http://www.cede.pl aktualizowana lista wystawców oraz plan pawilonów.

– To fascynujące jak na przestrzeni lat zmienia się motywacja producentów i dystrybutorów do uczestnictwa w wystawach. Podczas spotkań z przedstawicielami firm, które przecież przez lata budowały swoją pozycję w ramach kolejnych edycji CEDE, z rozrzewnieniem wspominamy czasy, gdy pod pawilonami czekały ciężarówki wypełnione sprzętem i nikt nie miał wątpliwości, że wrócą one do bazy „na pusto”. Dzisiejsza rzeczywistość determinuje zupełnie inne wyzwania. Udział w targach przestał być najważniejszym elementem polityki sprzedażowej, a zaczął być traktowany jako część strategii marketingowej i wizerunkowej. Oczywiście każdy chce podpisać jak najwięcej kontraktów, sami zachęcamy uczestników do podejmowania świadomych decyzji biznesowych podczas CEDE, jednakże konkurencyjność rynku zmusza także do myślenia o unikalnej prezentacji produktów czy sposobów ich promowania. Nie mam wątpliwości, że CEDE w obecnym kształcie sprzyja takim działaniom – podkreśla Marek Wiktorowski z firmy Exactus.

Zarejestrowanym wystawcom przypominamy o zgłaszaniu produktów do internetowego plebiscytu Gwiazdy CEDE oraz udziale w projekcie „Wystawco, co u Ciebie dobrego?”. W ramach współpracy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów producenci i dystrybutorzy mogą poinformować m.in. o nowościach produktowych, sukcesach firmy, zmianach kadrowych czy rozbudowie sieci sprzedaży na łamach portalu www.cedenews.pl oraz magazynu CEDEnews, który w połowie kwietnia trafi do rąk ponad 15 tysięcy uczestników. Szczegóły znają Organizatorzy, ale uwaga, do zakończenia projektu pozostało niewiele czasu.

Wcześniej, czyli taniej

 

Dodaj komentarz

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne

To Top