QUO VADIS WYSTAWO

Świadomość potrzeb jest kluczowa

Ewa Mastalerz: CEDE to już nie tylko biznes

Ewa Mastalerz, współwłaścicielka firmy Exactus

Czas klasycznych targów stomatologicznych dobiegł końca. Dziś branża potrzebuje czegoś więcej: wystawcy – świadomych własnych potrzeb dentystów, aby realizować potrzeby biznesowe, dentyści – wiarygodnej wiedzy, aby móc dotrzymać kroku rozwojowi techniki i nauki. Wszyscy potrzebują miejsca, do którego przyjazd po prostu się opłaca. Kim jest świadomy uczestnik wystawy? To osoba, która doskonale wie, że aby kupić sprzęt stomatologiczny nie musi wychodzić z domu lub gabinetu, bo są handlowcy, jest internet, facebook. Ta sama osoba doskonale wie, że przed zakupem warto sprzęt obejrzeć, dowiedzieć się o nim możliwie najwięcej, przetestować, wreszcie porównać go z konkurencyjnymi. Tego już z nie da się załatwić z domu. Po to są wystawy. Ostatnio jeden z polskich stomatologów był na wystawie w Tokio. Na stoisku spodobał mu się jeden z produktów, niedostępny w nas w kraju. Nie pomogły prośby, produktu nie można było kupić, bo to wystawa, nie targowisko. Świadomy uczestnik to także osoba, która umie liczyć. Przyjazd do Poznania samochodem czy komunikacją, obiad z kawą – to wszystko kosztuje, a przecież w tym czasie lekarza nie ma przy pacjencie.  Jeżeli ktoś zapomina o tym i przyjeżdża na wystawę wyłącznie, aby kupić paczkę rękawiczek za 10 złotych lub dostać trochę darmowych próbek past, to nie robi najlepszego biznesu. Świadomy swoich potrzeb uczestnik to w końcu osoba, która wie, jak wykorzystać taki produkt w codziennym leczeniu – skutecznie i bezpiecznie. I tu przechodzimy na kwestię wiedzy.

Dodaj komentarz

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne

To Top