CEDE w mediach

Monika Czaplicka: o reputację w sieci trzeba ciągle dbać

Monika Czaplicka: dentysta nie musi płacić Facebookowi

– Dobrej opinii nie można kupić, trzeba na nią zapracować, ale też o nią dbać – pisze na łamach piątkowego (17 marca) “Pulsu Biznesu” Monika Czaplicka, ekspertka od social media, prelegentka Kongresu Unii Stomatologii Polskiej, który będzie towarzyszył najbliższej edycji CEDE (14-16 września). 

Założycielka agencji Wobuzz oraz autorka książki “Zarządzanie kryzysem w social media”, na łamach “PB” przekonuje, że to co się pisze w internecie, przekłada się na realne zyski – informacje przeglądają przecież nasi klienci, partnerzy czy inwestorzy. Jak podaje Monika Czaplicka, według London School of Economics, zmniejszenie liczby negatywnych wzmianek o 2 proc. oznacza wzrost sprzedaży o 1 proc. Dell przeliczył natomiast swoich fanów i przeciwników w sieci na konkretne kwoty zysków i strat, Ebay policzył natomiast, że spadek negatywnych ocen o 1 proc. to o 4 proc. niższe ceny w aukcjach.

Czaplicka zdradza trzy narzędzia niezbędne do dbania o internetową reputację: Google, monitoring sieci oraz opinia…własnej babci.

Zapraszamy do lektury “Pulsu Biznesu” oraz na wykład Moniki Czaplickiej podczas sesji “Wokół gabinetu” (Kongres Unii Stomatologii Polskiej).

Dodaj komentarz

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne

To Top