Marek Wiktorowski: zmieniamy się wraz z rynkiem
TOP CEDE

Marek Wiktorowski: zmieniamy się wraz z rynkiem

Marek Wiktorowski (Exactus): To fascynujące jak na przestrzeni lat zmienia się motywacja producentów i dystrybutorów do uczestnictwa w  wystawach. Podczas spotkań z przedstawicielami firm, które przecież przez lata budowały swoją pozycję w ramach kolejnych edycji CEDE, z  rozrzewnieniem wspominamy czasy, gdy pod pawilonami czekały ciężarówki wypełnione sprzętem i  nikt nie miał wątpliwości, że wrócą one do bazy „na pusto”. Dzisiejsza rzeczywistość determinuje zupełnie inne wyzwania. Udział w  wystawie przestał być najważniejszym elementem polityki sprzedażowej, a zaczął być traktowany jako część strategii marketingowej i wizerunkowej. Każdy chce podpisać dużo kontraktów, sami zachęcamy uczestników do podejmowania świadomych decyzji biznesowych podczas CEDE, jednakże konkurencyjność rynku zmusza także do myślenia o unikalnej prezentacji produktów czy sposobów ich promowania. CEDE w obecnym kształcie sprzyja takim działaniom.

Marek Wiktorowski, Exactus, organizator CEDE

 Czytaj także: 

Wystawa: cztery etapy świadomego uczestnictwa

logotyp cede  (Central European Dental Exhibition) to wystawa z najdłuższymi tradycjami w Polsce, nieprzerwanie odbywa się od 1991 r. Tylko raz, w 2016 r. ustąpiła miejsca Światowej Wystawie Stomatologicznej FDI, która towarzyszy Kongresom FDI (Światowa Federacja Dentystyczna). Do dziś polska edycja Kongresu uważana jest za organizacyjny wzorzec.

CEDE 2019 to kontynuacja projektu „Więcej niż wystawa”,  który ma zwrócić uwagę na nierozerwalny związek nauki z biznesem.  Wydarzenie sukcesywnie rozbudowywane jest o kolejne elementy mające realny wpływ na rozwój polskiej stomatologii oraz integrujące środowisko.

 

ZAREJESTRUJ SIĘ NA CEDE Marek Wiktorowski: zmieniamy się wraz z rynkiem
Dodaj komentarz

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne

To Top