Edukacja

Kongres: Monika Czaplicka o dentyście w social media

Jak lekarze dentyści mogą wykorzystać media społecznościowe do promocji swoich usług, jak reagować na opinie pacjentów, a jak na komentarze innych osób, czy każdy musi się reklamować w mediach społecznościowych, w jaki sposób pozyskiwać recenzje swoich pacjentów w mediach społecznościowych? To tylko część pytań, na które podczas Kongresu Unii Stomatologii Polskiej odpowie Monika Czaplicka, wybitny ekspert w branży social media.

W branży social media od 10 lat. Pra­cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien­tów. Pro­wa­dzi fan­page “Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształ­ce­nie socjo­lo­giczne, zdo­byte w trak­cie stu­diów w Insty­tu­cie Socjo­lo­gii UW, umoż­li­wia jej ana­li­zo­wa­nie danych i obser­wo­wa­nie sieci z cie­ka­wej per­spek­tywy.

Termin wykładu podamy wkrótce. 

Dodaj komentarz

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne

To Top